Trött mössa

Så skit trött
scandic gick okej ska dit nästa vecka och jobba två dagar. Får se vad det leder´till. Kan inte mer än bli nervös det är nu jag börjar tvivla på min kunskap. Men den borde va okej hoppas jag. Men vad händer om jag gör bort mig helt:S hoppas itne det händer......
Men dom ville ha mig det är det bästa...
Nu är det bara en kvar ikväll. Undra vad dom säger där får hoppas på det bästa men man vet aldrig...Denna gång ska jag tänka med på saker att fråga......


                                            ♦Weeeeeeeeeeeei♦

Kommentarer
Postat av: Mia

underbart att du skaffat blogg älskling=)



va glad ja blir haha kul bild på oss=) haha



saknar dig fisen!

fika i morgon vid tre???



Pussar

2008-08-20 @ 21:23:48
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0