Fredag

Men helt värdelös fredag... JObbar imorgon så ja tänker inte va uppe länge ikväll...... men de ska bli kul och träffa alla där och se vad det är för ställe mer än var jag redan vet...
Köppte nya skor idag som jag kan jobba i dom var bra bara de att en kvart senare hittar jag ett par bekväma skor som ja lika gärna kunde köppt för 500kr mindre än dom jag köppte kostade... men sådanna smällar får man ta ibland....=)
Åt nere vid station idag på det ny öppnade stället.. Riktigt gott:D

Betalade min absolut första räkning i mitt liv idag så man kan bara konstatera att jag blev en del fattigare. Sånt är aldrig kul...:P


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad var det för räkning då?!

När ska vi ses då?

Det blir lixom aldrig av! Why?

2008-08-31 @ 12:34:34
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0