Varmt

Idag har det vart såå skönt..Lagom varmt ute och mamma kom hem igen.Tog en prommenad ikväll var kom alla super äckliga spindlar ifrån? alla bara låg ut placerade på marken Och inte var dom små häller..Myst med missarna har jag gjort med.. Dom fina!
Vem ringde du till senast?
Mamma

Vem ringde senast dig?
marie

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
det är ett mms och det står inget.

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
tele2 välkommen till norge sms=)

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
jag har nytt nummer kram

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
ska jag komma förbi dig? för jag är hos mamma nu hur som måste jag antingen ta mig hem eller dit.

Har du några utkast?
ja

Vad har du för bakgrundsbild?
en strand på kreta

Senaste låt du lyssnade på?
fergie glamorous

Vad har du för ringsignal?
En grekisk låt

Vem är din 20:e kontakt?
david

Hur länge har du haft din mobil?
aldeles förlänge

Hur mycket pengar har du på din mobil?
Abonnemang

Vad står det i ditt 20:e mottagna sms?
helt underbart öven detta ett mms

Ringer eller smsar du helst?
båda två tror jag på.

måste ju säga nu att mina sms i inkorgen raderade jag idag så ´det är inte dom nyaste sms en som  står här:P

nu ska jag nanna kudde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0