Om...

Det ända jag ber om är förståelse.Ska det vara så svårt?Eller är det kanske för mkt att begära. Med en sten borta eller ska jag säga stenar borta.Ska jag nu sluta söka förståelse.För det är lönlöst.Jag har nog aldrig kännt mig så nertryckt och illa där an.Men nu ska det äntligen vända.Det bara ska vända.Nu ska jag istället ta tag i det jag så länge inte orkat.Rellationer som är värda kärlek.Vilket jag varit sjukt dålig på. Ni som känner er träffade.Jag kan bara säg att det ska bli bättre nu.Ge mig lite tid och acceptans så ska det ge sig. Hoppas ni förstår.För jag älskar mina vänner och familj.Det ska jag nu visa på ett bättre sätt.Nu vilar inte längre förbannelsen över mig.Den är borta och jag är lycklig.
Jag har den bästa familjen och de bästa vännerna kvar vid min sida.Jag älskar er!

Idag har varit en bra dag.En dag då jag fått mycket gjort. Moch jag flummade lite som vanligt och hade trevligt.Mötte m och bebis å j i centan..Det va kul..Imorgon väntar en tandläkar stol på mig.Jag vill inte men måste.Skräcken ska bort den med..Nu ni!

God natt bloggen och världen utanför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0