Midsommar helg 2010

Halloj efter denna helg är min ögon lock inte längre med mig. Nu gäller det att dom inte trillar ihop helt. Vilket håller på att hända...
Så på plats i norrtälje. Värmen hade hittat dit. Så även jag även om jag missade avfarten. Det är som vanligt med mig så jag vart inte spec förvånad. Väl inne i skogen va det varmt utsikt över vatten och ett lugn. Som inte går att finna någon annanstans. Grannarna var i full fart med att sjunga nubbe visor redan nör jag gick ur bilen. Men det stör ju inte direkt på midsommar. Vi åt lunch. Vid närmare eftertanke så åt vi mycket och ofta. Jag kan inte påstå att jag gick hungrig en sekund denna helgen. Jag har skrattat så mycket så jag tror min stora magruta kan bli fler små. Även om det kanske är lite väl att ta i. På midsommar kvällen träffade jag endel människor jag kände ifrån hemma på min gata istan.
Fotboll visades på tvn. Jag tyckte mig se innebandy rodd eller volleyboll. Men det var det tydligen inte alls jag hade fel. Men jag tittade faktiskt utan att somna framför tvn! Det är inte illa för att vara mig. Även tittade jag på två filmen utan att somna. Ja ni läste faktiskt rätt. Nu du sanna är twiligt inte alls långt borta ska jag säga.!
Jag badade i iskallt vatten. Men jag gjorde det. Å jag erkänner väl i villle jag inte gå upp alls. Det va härligt som tusan. Livet på landet är det bästa i livet. Lugn och ro. Härligt som bara den..
Nu ska jag vila min ögon.
På återseende!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0