Ännu varmare!

funderar över livet.. Fan så varm sommar det blev.. Tack sanna för en kväll på balkongen..
Jag väntar mina paket med kläder som kommer i veckan..Yeeey=)
Har ingen aning om vad jag ska skriva. det är tomt...
Tron har inte sprungit ifrån mig och häller inte hoppet...Det är det jag lever på..Härligt härligt..
Har ett litet litet problem som är mindre mitt men som helt kan bli mitt. Sl är inblandat såklart. Varför inte?!?!

Sablars vad jag skulle vilja va lång och kunna ha en sån lång å super fin klänning som många springer runt med nu.!

Kärlek till er♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack själv sötaste!! *<3*

2010-07-14 @ 18:37:47
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0