natt

japp natt är det fan..Borde sova? ja det med...Men gör jag det? nej...Igentligen hade det vart skönt med några dar hos mamma när hon säger vad jag borde göra...Kanske ska på flykt dit? Hörde ja ett ja? Bra mamma då kommer jag..
Nu sitter jag här och funderar över livet...Nej faktiskt inte men kanske att man borde..
Jag lyssnar på westlife. eller lifewest vilket man behagar...och what about now.. det är bra skit..måste ja säga...
Spårarnas spårare? Nej det är jag inte men jag kan inte mer än erkänna att jag spårade lite.. Nej nu ska jag sova inget snack om saken god natt världen...
Imorgon ska jag träffa mia och barnen. Mys !

så kan det gå när folk har brottom att handla på maxi!


bebis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0