men du rå!

hej nu är jag här igen. framme och helt friska är vi alla. Vilket är bra..Inte så mkt skid åkning som kunde ha gjorts men tränings värken och stela muskler gör sig på minda. Och det ordentligt..Ajaj..Men det är kul som satan att åka. killen i uthyrningen bor i väsby. Ska vi säga att världen är liten?...Vi har haft ganska blåsigt de två första dagarna. Men nu är det lungt. och idag va vädret guld!..vi bor i en dal.. hur fint som hällst. Har idag åkt ankarlift själv för första gånngen i mitt liv. Jag har sjuk respekt för den sortens liftar. Det finns en malin som kan intyga om varför. Mer än så säger jag inte.. Vi har gjordens minsta ica..Eller nej det är inte ica den heter nära dig..Någon som va på ica i grimsta när den fanns? det är mindre än det. och ett paket bröd kostar 50kr..Man blir ruinerad att  titta på brödet..Men va tusan å andra sidan är det det ända man blir ruinerat på här..vilket är bra!.Vi åkte förbi handlarn på vägen. Det var en upplevlse då det var länge sen jag såg det. Men  det är dom små sakerna i livet som gör det.
Lördagen spenderades hos mia på dagen..Bästa och finaste K fyllde år..Grattis igen killen!..Det var mys..Vi var ett par som satt och pratade.. Det var trevligt..Och korten på när k blåser ljusen på tårtan är bäst!..
senare på kvällen var det tur för mamma att firas av. Tanterna och gubbarna satt och pratade.. Jag vill erkänna att dom var tio st ungefär och lät som när vi har 150 personer på middag på jobbet.
Fredagen hamnade jag på magget..hahah en vanlig fredag i väsby. Men det var trevligt. Man vet att man börjar bli gammal när man tittar på kl å kl är 12 och jag tänker att jag ska upp tidigt och går hem.. Insikt!


Mot magget här fotas allt som kommer i min väg!




väl där möttes jag av denna glada!

snyggt eller vad?

 
han är fin!
här börjar vi vi tankar!





men inte en brandmann i sikte. besvikelse!





stugan och avstånet till backarna.



så nu ska jag hitta något annat att göra..
Dagens insikt:jag är sjukt stark och bra.. Jag klarar allt med vilja..Jag är även sjukt stabil som människa och kan själv...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har CD och läst om dina vedermödor.. skidor på .. humöret i topp verkar det som ....Ha en himla kul vecka .. väntar med spänning på nästa rapport..

//Mamma

2010-01-19 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0