hej

idag har vart en bra dag.. Åkt hela dagen det gillas! imorgon blir det än mer. Så jäkla kul.Men snart är det roliga över det gillas inte. Det är lagom kallt..Skulle idag försöka åka skidor och prata i mobil samtidigt. Jag vurpade rätt bra då! det slutade med att jag satt mig ner i backen och pratade klart i ca 10 min..Två st han åka förbi och stanna och frågade om jag hade gjort illa mig men det hade jag ju inte..Men det var roligt=)..Jag har tagit mig en lång prommis idag. Det var fint..Helt ro fyllt och stilla..Det var super fint..Lugn och ro..Härligt är det..
Nu ska jag vila mig lite så jag orkar med dagen imorgon..Jag saknar min älskade mor!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den älskade modern saknar sin unge oxå

2010-01-22 @ 15:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0