2010

Ja så nu va det ett nytt år. Ska jag nu försöka mig på en summering?.. Nja men nått dit åt!
Vad hände?
Jag och Carro fick oss ett ryck drog till egypten. Men satan så bra vi hade det. Det var mygg hit och dit. Men trevligt det var det.
Sen var det mycket emotionellt som hände som jag inte tänker ta vidare mkt upp här. Dem som vet vet det räcker. Jag jobbade och jobbade lite. Sen behövdes ny bostad. Vi va lite oense jag och mina föräldrar var detta nu skulle ske. Min mor va ett alternativ men som dom jobbat med att bli av med mina saker hemma så ska dom hem igen inte! ut och leta lägenhet. Mamma ringde mig på jobbet. Ja jag svarade inte! och lämnade meddelande om att lägenhets köpet va klart. Jag var inte alls berädd så jag hoppade av lycka när jag lyssnade av meddelandet.!
Var på sommaren i grekland. Hur skönt var inte det? Super bra..Träffade vakten på magget där.. hahah fan va världen är liten!..
Jag åkte till nortälje i två veckor.. Det gjorde mig starkare än någonsin.. Något som jag sent kommer glömma.
Sen var jag tidigare på året i göteborg med maddis carro och malin.. Det va kul..Som tusan..Vi åkte fel fasiken de va någons mage som vart hungrig sen kom vi helt fel. hhahah
Nej men som sagt var mycket kännslo laddat år som jag inte kommer skriva mer om här. Men det är väl det. det har hänt en del. Några barn kom till världen.
Mj gick bort. Hela världen stannade upp. Det var nog konstigt nog det största iår...


Kommentarer
Postat av: ERica (Bästis<3)

2010-01-06 @ 20:22:02
Postat av: ERica (Bästis<3)

Gud vad sööt du är på den hära bilden<33

2010-01-06 @ 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0