09

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? köpte lägenhet
2. Höll du några av dina nyårslöften? har inte satt några alls måste jag erkänna.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja till en liten kille=) En lillebror fick K!
4. Dog någon som stod dig nära? nej inte nära nära men nära
5. Vilka länder besökte du? Egypten, göteborg..
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?  Mer resor överlag! och lycka i massor!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Dagen då m messade om bebis..
8. Vad var din största framgång 2009? massor av metala framgångar
9. Största misstaget? KAn jag inte skrvia här!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? bara förskyld feber osv. Eller ja kommer inte ihåg..
11. Bästa köpet? Lägenhet!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Lägenheten då massa konstnader vart det eller ja endel
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? att åka bort och få se vilka som stod fast vid min sida och inte. Det va lycka! och lägenheten så klart! mkt mer med
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? 21 Vapen med maddis
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? varit mer med mina vänner och mamma
17. Vad önskar du att du gjort mindre? haft mer koll på precis allt!
18. Hur tillbringar du julen? Med mamma
19. Blev du kär i år? nej och skönt är väl det! jag har kärleken till nära och kära den är bäst!
20. Favoritprogram på TV? how i met your mother
21. Bästa boken du läste i år? obama!
22. Största musikaliska upptäckten? fåret sean stavas? Med k!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? dusch satan den är bra!
25. Något du önskade dig men inte fick? en hund...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var hemma med några utav min vänner och hade en trevlig kväll på magget.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? miljonen men de skulle va det men i övrigt gick de fan inte att få det bättre..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? som vanligt mer tunikor i år än förut..
29. Vad fick dig att må bra? mamma...DU ÄR BÄST vännerna och lägenheten och livet
30. Vilken kändis var du mest sugen på? skulle du vilja veta va?? Men det får du inte
31. Vem saknade du? Elvis! Min bebis
32. De bästa nya människorna du träffade? oj vet inte det är svårt.. JO grannen hon gav mig ett gott skratt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0