onsdag 3 feb

Hej..
tänkte mig på att skriva lite. Vad har jag gjort? igår var jag med min syster..På hennes jobb vi fixade och städade lite. Helgen var med malin.som nu är i thailand. Det skulle ju va sista kvällen hemma.Så vi satt hemma hos henne och pratade och senare magget..En bra kväll!.Sen har jag varit hos mamma och spelat wii fit så jäkla kul!. tur att jag inte har det hemma jag skulle bli spel nörd!
Idag ska jag jobba=) väntar på maten som gör sig klar i ugnen..ska nog kolla den nu!.

igår tog jag nog priset som den klantigaste människan..tappade sodastream i golvet. hm det gick ganska bra!



nu har hon åkt igen..=(


Kommentarer
Postat av: Sanna

dom är mina!! :)

2010-02-09 @ 19:01:00
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0