Feb. 9, 2010

nu var det dax igen. Kände jag.Imorgon är det GE-Galan.Kolla det rullar nog på ettan vid sju. Roligt som tusan att se christian igen. Det var ju inte igår han tävlade sist.Men det blir intressant.
har städat lite idag med. Hittade massa roligt som jag inte visste om att jag hade. Som om jag bor så stort så de ska gå och tappa bort saker lätt? Nej.
Idag har jag vart med malin och maddis=) Det va trevligt som vanligt. och hos tandis men det gick bättre än väntat. Paniken intogs men det förstod hon och lungnade mig lika snabbt. Tack! Det är inte alla som har en tandläkare som jag.Men det borde ni ha!

 vilket team!

Tänkte inflika.Att du som snackar om att ensam är stark..Du som klickar folk du inte alls borde. Visar påtok brist på moral.Något du faktiskt inte kan få förlite av. Du som har skit snack på agendan var


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0