Hejjjsan

Nu en liten rad..
Har inte hittat på något att skriva om.Men men nu kommer det lite.Har varit med m och j idag.=)dessutom har jag kört s och b till arlanda.Är bara lite avis på att dom får semester.men dom är så värda det!=)
Tillsist har jag fixat naglara hos syster.Nu rosa naglar med en matt lack.Det ska tydligen vara inne nu.Så jag fick va test kanin.Resultatet blev annourlunda men coolt. Testa!
Det har varit så fint väder nu.Det är sååå skönt..
Kanske landet ihelgen en mini semester för mig =) Men det ska ju bli skit väder då=( jaja vi ska hälsa på mormor=)
Nu ska jag se vidare på petra mede show.Har lagom svårt för henne men jag försöker klara av det.Någon form av terapi:P
nu sova natti=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0