...Torsdag...

Idag har jag varit med Mia ett tag. Sedan hämtade vi lille K och jag begav mig ner mot station..Just det medan vi stog och funderade så kom det en tant och en gubbe. Total förvirrade var dom klart sagt. Dom skulle till väsby hems kontoret. Vilken alla vet ligger nere vid station. Men inte dom dom trodde centrum kontoret,Rodamco, Var väsbyhem. Inte hel rätt försökte vi säga men jag är inte helt säker på att den poletten föll ner.=)

Grattis Jossan På 20 årsadagen...Massa år sedan nu vi lärde känna varrandra. Dagis tiden.=) Men jag tänker inte ringa till dig och sjunga det besparar jag din öron. Och de är snällt..
Och Carro på fölse dagen med.



Sedan åkte jag och mötte mamma i stan...Gick runt och kollade lite. Men när jag skulle möta henne så stog jag utanför deras utgång. Va händer då jo hennes jobbar kompis kommer ner. Jag åker med henne upp. Men klart då har mamma lyckats åka ner i samma sekund. Men vi fann varran tillslut.

Nu ska ja finna något annat att göra. Hare bra hej!


Kommentarer
Postat av: jossän

Åh, va söt du är. :D Vad glad jag blir.

BTW så såg jag faktist det här igår. (;

2009-02-27 @ 08:48:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0