några få timmar kvar

precis vad det är till jag inte är 19 längre jag blir vuxen som mina syster döttrar tycker. Tiden går så sjukt fort.. det var fan inte länge sen jag och mamma bodde i smedby. inte länge sen vi åkte skridskor på isen vid parkeringen. eller när vi åkte pulka på backen bakom... Allt allt som gjort det till det liv jag lever idag och gjort mig till den person jag är idag..
Jag kunde aldrig tänka mig för  tio år sedan vad liver skulle se ut som. Vad jag skulle göra eller vart jag skulle stå i livet. Idag kan jag säga att jag är glad för allt som hänt.. det har gjort mig starkare.
Kunde aldrig tänka mig hur tufft livet kan va ibland. Men även hur jävla underbart det är med.
Tack alla som har gjort denna helg till den bästa helgen någonsin.

Nyss hem kommen från grekland. det var super skönt..
Men det är alltid skönt att vara hemma igen.

nu ska jag dimpa ner huvvet på en kudde.
God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på 20-årsdagen

/mamma

2009-08-17 @ 09:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0