Nästan

Nästan precis ett år sedan jag börja de denna blogg. Nästan. Ett år till har gått. Men vad har då hänt?!
Dags att fundera över vad som hänt. Ja för det är ju faktiskt inte långtid kvar till det nya stundande året=)
Ja och ja måste ju va först på nått att blogga om=)
Ja va har hänt igentligen.
Sista året i gymnasiet. Det var ur kul. Kommer alltid sakna den tiden. Studenten efter de så klart. Och det var bland det roligaste jag gjort eller vart med om. Hyffsat nöjd.
De vart turkiet på sommaren. Det var trevligt det med. Varmt och skönt var det. Ja nästan lite för varmt.=)
Skolan tog nog min största energi detta år. Det var så mycket som skulle klappas ihop liksom.
 
Ja jag kan inte komma på allt jag gjort. Men jag antar det finns ner skrivet i alla andra in lägg som gjorts=)
Man hade ju tänkt sig hur långt detta inlägg skulle bli men det vart inte så vidare långt. Konstigt nog tycker jag.=)
Hoppas på att det nya året inbjuder till massa skojj. Ja det börjar ju bra. Ja och Carro på äventyr.
Men även att man kan börja yrkeslivet ordentligt. Mer hittar en grund. Som sedan utvecklas. Hoppas på det bästa det har att erbjuda.
                      
                                                                                    God jul och Gott nytt år alla! ♥
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0