tidigt blev det.

Hade tänkt att sova ut riktigt ordentligt. Men självklart när man tycker det ska bli så skönt. Då händer det som inte får hända grannen försöker vara händig.. Men för helvete nu började det igen.Dom har haft lunch. Typiskt. I vilket fall vaknade jag vid nio. Nu funderar jag starkt på en prommis för att få sluta vara grinig..För ikväll kommer mamma!:D
Tittar på malou..Någon mer än jag som tittar på det för det första?. Nej men hon borde jobba på sin engelska. Det är lite pinsamt det går försakta.. Men annars är det ett kul program då det inte är på engelska!. haha
Nu skrålar radion. Gör allt för att jag inte ska höra borren..haha

Hörde precis när jag slog på radion..Rosa aktionen på rixfm håller nu på. Dom aktionerar ut hennes kläder nått som hon har kombinerat ihop. Vem vill ha det? Eller fasiken jag dömmer nog försnabbt jag ska nog kolla upp lite mer om henne så kanske jag ändrar åsikt om spektaklet.

Sitter och kollar på en intervju men mona inför valet. Som hon har gjort i aftonbladet. Varför kan vi inte lägga ner jämställdhets frågan? Mamma....
Vi kommer alldrig nå ett jämställt levnads sätt. Alla är inte lika. Vi har olika grund att stå på och jobba oss i från.. Alla har inte ett banan skal att glida in på. Eller för den delen kanske inte har kunskap nog. Vissa har lättare för vissa saker än andra.. Det är bara löjligt. Män är bättre på andra saker än kvinnor och tvärtom. Det är onödigt att lägga för mycket tid och energi på. Å andra sidan är mona det med!
Jag lovar vinner dom emigrerar jag.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0