Hej=)

vet ni vad jag har en hemlis men den är bara min. ha!...:D:D:D Å nej jag är INTE gravid...

Har inte mycket att tillföra denna blogg. Men jag ska ge det ett bra jäkla försök...Har jobbat jobbat och jobba. Vad ska jag göra då?!?! JO jobba jobba och jobba. En härlig blandig av aktiviteter.Jag diggar stenhårt.
Men jag är förbaskat nöjd ändå ska ni veta!...
Den trasiga damsugaren på jobbet blev jesus och åter upp stod. Bra skit!... Vems fel var det då?? Ja..
Det roliga var att den bara la av när jag städade som vanligt...Så säger jag fan det är så typisk att saker går sönder när jag håller i dom..Oflyt!. Men ganska bra att den uppstod. Me like

Å minnen alltså. mamma! kommer du ihåg?!?! När vi gräver guld i usa? Låten med ges? Jag älskade den låten när jag var liten. VI hade skivan i bilen och när vi hade inbrott i bilen. Då snodde dom bara min skiva inget annat vad jag minns. Å andra siden var jag sur nog för cdn. Men nu lyssnar jag på den:D

Sanna vill bara önska dig lyckatill med körkortet nu!=)

Något annat att säga? nja jag vet inte det ja.. men några bilder får det bli.


♥♥




världens sötaste voffe..

Nej jag ska nog hitta nogot annat att göra...Kärlek!♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack gumman!! <3

Pratar med dig i telefonen just nu! :D

2009-05-17 @ 22:56:31
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0