Hejsanhoppsan

Här idag igen. Ja jag hittade tillbaka. idag har jag varit och letat klänning. inte för att vi hittade ett skit. Alla är så korta och till mitt ändamål ska den inte vara så kort. inte någon som har något tipps på en bra affär där dom har lite finare fest klänningar?
Skulle va super=)
Så nu väntar  jag på karln som ska komma hem=)
Imorgon blir det nog sigtuna på dagen..=)
Nu håller jag på att tvätta det behövs ständigt. Fattar inte även om tvätten är helt tom så innan man hinner blinka är båda tvär fulla. jaja så är det väll..

Sanna är tillbaka i väsby med om än på en kort visit men andå=)

Nu är det fasiken sommar på riktigt=)....varmt och härligt=) som det ska vara....

Inatt fick rihanna och Chris brown upp i rätten. Chris fick samhälls tjänst. I en mängd dagar. bra jobbar Chris!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0