Världens bästa dag inte

Eller igentligen itne så dum ändå.
Började men att jag snoosade en miljon gånnger. Sen ringde dom från jobbet och väckte mig. Man kan ju tro att det inte är kul att vakna av ett sånt samtal men det var det:D Men jag skulle itne jobba idag så tro inte att jag hade försovit mig. Har fått nya arbetstider nu det känns bra:D tjäna lite pengar är aldrig fel.
Sen åkte jag in till jobbet av en anledning de flästa vet varför. Det andra jobbet alltså kaosa lite men bara lite.
Sen åkte jag hem för en fika med Carro och Mia i centrum ovanligt?! Nej. Trevligt som vanligt. Jag provade dom vackraste av glasögon inte ska lägga upp en bild sen. Carro var rätt snygg i sina med får jag tilllägga....
Men iaf dagen slutar med ett jobb bara Becca nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0