Hej hopp

dryga förskyklning gå över börjar bli taggad på att jobba nu men inte så här inte så frächt med mina nys attackaer.
Inte gjort mycket alls idag slappt och spelat wii i min ensamhet. Kul man har hemma själv inte någon som tycker synd om en då inte. 
På lördag är de dop...=)
Imorogn kommer dom och kollar på kylskåpet vårat ända problemet är att nu har de slutat vara muppigt..För de är fult och gult  och äckligt. Vill ha nytt ...
Mickans kylskåp är annaras skit coolt helt svart sån tejp heller var de nu heter skulle man ha...

Nä nu ska ja sova vila m,ig ännu mer än vad jag redan gjort. Hare bra hej




Ta mig dit igen rätt okej

Kommentarer
Postat av: Mia

Eller HUR!! Vem vill inte ha sånt skylskåp som Mickan!!!!!!!



Hoppas du mår bättre snart!

viss var det fint i rosa

ja hade ändå velat haft ett ii vitt då ser man brunare ut;)

2008-09-03 @ 08:05:34
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0