Fredag hela veckan....

Hej hej dakboken... haha så står det alltid i början av bertsdagbok. Om det finns någon annan än jag som läste den men det tror jag.
Jaha veckan då jobbat tvådagar en på scandic och en på arlanda...Trevligt på båda ställena.... Inte min dag idag riktigt bara börjar med att jag går å sölar utanför för att jag var i sollentuna 20 i om inte tidigare. Efter som jag börjar hel tänkte jag att jag inte behövde skynda mig. Men så kommer jag in fem i och ska låsa upp skåpet. Men hittar inte nyckeln som jag tittade efter att jag hade med mig när jag var hemma. Men när jag kom dit låg den inte där...Så sprang och letade efter en sådan mega tång som man har när man ska knippsa upp lås. Sen ner igen med alla saker.. Efter någon minut inser jag att jag inte fattar hur man gör med den där. SÅ upp igen med hjälp av en kock så förstår jag hur man ska göra. Så ner igen å sedan upp igen med alla saker till receptionen och lämnar in den där saken igen klar typ tio över....
För att inte nöja mig med det hade jag sönder några fat och hade ner två stora kaffe termosar. lyckad dag.....

Men ser nu inte fram emot alla tandläkar besök som är kvar....Det är det jobbigaste just nu....

Nej nu ska ja lägga mig i soffan å glo lite...Hare bra hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0