Aj...

Så vart hos tandläkaren idag. ajajajaja ont gjorde det nu är det bara 3 besök kvar känner mig nöjd inte...
Tandl hyggeinister hur fan stavas det ???jävligt oklart och tandläkare
Dom måste va hatade. Dom gör ju bara saker som gör ont. MÅste va ett givande jobb....

Imorgon är det dop...Dop och sådanna tillställningar är trevliga...

Fan Robert fick mig att byta mobil igår ångrar det groft fattar ju fan itne ens hur man skriver ett jävla sms.Hahaha 

Kom på eller ja läste aftonbladet nu.. Alltid allting om Britney  kan ingen låta henne vara någon gång. Jag skulle med må skit om folk var på mig hela tiden konstigt att hon knarkar då? nej

Kommentarer
Postat av: Mia

Eller hur helt stört allt om britney.

Ofta de kommer från hennes mamma oxå.

Shit kan folk bara sluta.

Puss

2008-09-06 @ 17:28:20
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0