Äntligen

Har jag träffat maddis igen. Det var jätte längesen.. Det var super om en mer kaotiskt idag dom som vet vet......
Hoppas allt går bra nu bara...

Kom att tänka på idag att jag ska börja vårda mina relationer till folk.....Börja bry mig lite mer..Det är folk värda mina vänner iallefall. Jag ska bli en som hör av mig mer är tanken nu vet ni det....:D

Sen en sak till jag bara måste få ur mig om inte här vettefan till vem annnars varför ändras saker så drasktiskt från ena veckan till andra???? Någon som vet jag är trött på detta...


Kommentarer
Postat av: Malin blond

Haha sötnos;) Då förväntar jag mig ett samtal i veckan att du vill leka med mig :D:D

Pussipuss

2008-10-07 @ 10:07:50
Postat av: Anonym

Ska du börja ringa mer? :o



ännu mer?

2008-10-07 @ 16:06:54
Postat av: Anonym

vem är du anonym....?

2008-10-07 @ 18:50:59
URL: http://rebeccahe.blogg.se/
Postat av: anonymt

det är ju anonymt så klart om jag skulle avslöja min identitet vore jag inte anonym ?

2008-10-07 @ 23:27:52
Postat av: Sanna

Men om hon inte vet vem du är Anonym.. Hur hade du då tänkt att hon skulle kunna höra av sig till dig?!

2008-10-20 @ 18:09:55
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0