....

Jag vet själv att jag inte gillar folk som skriver arga inlägg..eller ja depp...men nu tänker jag göra det...för mig sjläv läser någon så får den ta det!
jag är så jävla less på hela situationen...
sanna jag älskar dig för du är så klok....dom orden du nyss sa va klockrena..att umgås med människor med så mkt driv och possitiv energi...det är så himla sant..jag är trött på människor som ändå aldrig kan sätta sig in i hur du mår hur du känner...
Jag vet att jag inte alltid tar allt på rätt sätt. men nu vart det helt åt helvete fel...om du någongång hade lyssnat på allt det jag har sagt... kanske du hade fattat hur jobbigt det är att göra något som du absolut inte vill och åt någon  som du aldrig får ett ja va duktig du är av..  Kom då inte att påstå att det jag gör att jag inte tar det seriöst...för jag är fan uppfostrad av dom bästa föräldrarna...som har lärt mig mer om livet än vad du någonsin kommer förstå..som har lärt mig så jävla mycket du aldrig har lärt dig eller kommer att lära dig...
Jag vet att om min livs situation. som den ser ut nu att jag måste göra allt jag kan för att få ett flyt..och det gör jag jag gör det tills jag spyr av utmattning...eller tills jag inte har ätit eller sovit på flera dagar så går jag upp tamefan ändå.. eller tills påfrestningen är så stor att jag gråter för förtvivlan....
Jag kämpar livet ur mig för som det känns nu igentligen inget alls...
Men jag vet att du en dag som chef eller vd eller va det nu är inte kommer dit utan att kämpa.....
hur många gånger jag känner att jag bara vill skita i allt så gör jag inte det...jag har gjort allt sen dag ett å jag tänker inte sluta.!
För jag vet att en dag kommer jag ha kommit längre än vad du någonsin kommer komma..






Kommentarer
Postat av: Sanna B

Du gör vad du kan och ja, man ska umgås med folk som ger en något tillbaka. Blev lite inspirerad själv av vårt samtal så skrev om det på min blogg också.



Du vet att jag håller dig om ryggen i det du gör - och ja, dina föräldrar har gjort ett bra jobb! Det är inget snack om saken. Du är en pärla och kommer alltid att vara!



Hjärta!

2010-11-04 @ 12:29:33
URL: http://sannabromander.webblogg.se/
Postat av: beccas mamma

Tack Sanna.. tycker nog själv att vi har gjort ett bra jobb...

2010-11-08 @ 16:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0