Söndag igen..

En välbehövd göra inget allas dag för mina stackars fötter. Gårdagen bjöd på bröllop att arbeta med. Dom som känner mig vet att det är bland det roligaste jag vet att jobba med. Det var riktigt roligt. Då dom hade annan bakrund än svenska i grund och botten visade det hur mycket roligare fester dom har än vi sveska. Alkoholen flödade inte som vi har här i sverige. Dom var allmänt mycket gladare och med pratiga än vad svenskar har det. Det var riktigt roligt att se.!
Men det kostade mig mina fötter jag hade så ont så det går inte att förklara. Men det går över det vet ju jag med=)
Det piss regnar och åskar. Jag hatar det det finns inget värre än åksa. fy fasken.!
Nu är det friidrott på schemat. Just precis i denna stund ska Johan wissman visa vad han går för. Hoppas det går bra.
vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0