Bröllop!

Ja ingen har ju kunnat undgå dagens bröllop. Victoria fick sin Daniel. Efter att jag ställt kl på 8 imorse tyckte min kropp jag var lagom dum som hade somnat för sent och vaknat på tok för tidigt. Jag satt och kollade på tvn hela tiden. Ja nästintill iallefall. Innan min räddning kom och vi åkte in till stan och kollade på bröllopet. Om än inte i kyrkan men i kungsan. En stämning man inte kunde missa. Det var otroligt roligt att få ha upplevt detta. Vi väntade å väntade men det var absolut värt det. Helt klart värt det.När far och dotter börjar gå in i kyrkan och gå längs gången.
 Då händer plötsligt det som absolut inte får hända storbildsskärmen tackar för sig. En orolig publik som i en bra stund har varit tysta och tappat hakan för länge sen. Börjar ilagom takt bli oroliga över vad dem kanske ska kunna missa. Men det tog nog bra en minut så va den igång igen.
Vi hann få en lagom bra plats till att se paret åka förbi. En kännsla svår att förklara.
Nu är tårtan uppskjuten till kl 11 hallå nu har jag följt detta sedan kl 8 i morse. Och ingen tårta på utsatt tid. Tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0