lovelovelove

Dagen idag har varit cenntrum fått krämerna inlämnade då dom totalt torkat ut mitt ansikte. Dessutom utslag. Tycker inte alls om det. Men jag fick viljan igenom. Tack för det.
Sedan har jag tagit tag i jobben. En bra sak idag måste jag säga.
Sedan ikea med syster och barnen så klart=) HIttade lite små saker.. Men det är trevligt att strosa runt.
Nu sitter jag här och funderar på den eviga frågan om meningen med livet. Inte lätta saker det där inte måste jag säga. Men men tar itu med detta i sinom tid. Tror jag blir bäst.
Tittar runt på aftonbladen en tjej van som 16åring en vinst på 21 miljoner. Vad gick det till jo inget annat än sillisar, droger och bilar.. Kännsmycket givade. Snacka om att inte veta var pengarna ska ta vägen. INvestera dom kanske?
Känns lite bättre. men men hennes val.

Nej nu en lung stund innan man ska inta sängen så man är pigg imorgon ska jobba=)=)=)=)

Kollat lite idag på universitet. Men det får vi se. Låter intressant måste jag medge.


Kommentarer
Postat av: Dashu

Hector ska du plugga? :o

Sluta tänk på meningen med livet, det liksom förstör meningen med livet, det gör att du tar tid från det som är meningen med livet till att tänka på vad som är meningen med livet... Capish?

2009-09-17 @ 20:52:14
URL: http://www.meterobloggen.se/dashu1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0