Lite helg

Ja lill lördag är det ju. men nu har jag lill ledigt. Veckan har var bra=) den som gått. På lördag är det jobb och invigning av simhallen här i väsby. intressant ska det bli. Pappa janne kommer på middag på lördag på jobbet. Lite roligt är det allt=)
Nu har det börjat bli lagom kallt med. Burrigt. Men förbannat varmt hemma i min vrå. det är super skönt. Eftersom jag är van vid hus. Så är det ju mycket kallare där än i lägenheter. Så Jag trivs i min värme. har fått någon form av städ nojja sen jag flyttade. Så här mycket har jag aldrig städat eller viljat städa förut. Men det är väl bra kan jag anta.
Dagens dilemma utspelar sig då jag måste ha en ny jacka. frågan är skinn jacka eller dun? Det är klart att jag inte har råd med båda. Men vilken ska man satsa på? Hjälp mig med mitt val..

nej nu ska jag gå på återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid ärva mammas päls....

//Mamma

2009-09-03 @ 08:41:38
Postat av: Sanna

Hejje! Vart bor du nuförtiden? :) ha det bra!

2009-09-07 @ 17:37:44
URL: http://desanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0