En dag närmare jul

Ja för om man tänker efter är det snart jul och nyår.. Julklappar i mängder ska köpas. Och det nya året ska planeras till detalj hur det ska firas. Vilket som vanligt slutar i att inget blir som det var tänkt alls. Men det är lite det fina med det hela. Så länge man är med dom man týcker om så är det inga problem.

Borde även ta tag i körkortet helt. Sanna och jag skulle göra det ihop men latmasken och osäkerheten rann före. Dumt va? Frågan är när var hur? Skulle ju vara skönt att inte behöva vara beroende av sl. Men trevligt kan det ju vara ibland. Igår mötte jag mamma på tåget och kalasade sedan in till stan. Kul var det.

Universitet? Men vad. Skulle vara kul att kunna något nytt,På samma sätt som jag kan restaurang. Men kanske svårt eftersom jag trivs så bra med det jag gör. Blir det genast mycket svårare och komma på något annat..
Anar att detta växer fram med tiden inget att skynda på.

Letan efter dem nya vinter stövlarna har börjat. Sen att det igentligen aldrig tar slut. Är en helt annan sak. Men det tillhör nog den kvinliga naturen? Mamma är ju likadan och hon är? Ska vi låta det heta inte en dag över 25? Jag är så snäll mot min mor. Ja hon har ju nästan lova att ta hand om sin sjuka dotter i morgon. Hon är allt bra hon tänk om jag inte hade henne vad sku ja gö då? Det skulle gå åt skogen...Älskar dig mamma.

                                                    Platåpumps
Jag är en aning kunfunderad över hurvida jag tycker om detta mode eller inte. Jag tycker det ser konstigt ut är det bara jag? OM någon kille läser ska jag förklara att det är en platå sula på!=)
Vilket leder mig in på alla platå skor man skulle ha i låg eller mellan stadiet. Vilket det nu var. Jag hade ett par ljusblå. Det var tider det.

Hittar inget snyggt allas när jag kollar. Bara dessa minde vackra skor.
Men men tur det hittade inget som måste röra sig till min garderob. Lika bra är väl det=)

Tittade en stund på hollywood fruar. Hon anna anka värkar vara en tragisk figur. Hon ser ut att ha botoxat sönder sin hy i ansiktet även om hon är smal är hon inte stör vacker. Hon lever sitt liv precis efter honnom men om hon tycker att det är bäst är det ju bra för henne.


Nu ska jag slänga mig i bingen pussar


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har ju inte tagit det än.. Du har tid fortf! ;)

Nej men jag har varit lite frånvarande dom senaste dagarna, har vart lite mer att gör än vad jag trott..



Prommis någon dag?



Pussa..*

2009-09-17 @ 00:55:25
URL: http://sannabromander.webblogg.se/
Postat av: Lutt

Precis som du har släppt taget och vågat förut så är det som du måste göra för att våga.

Vågar man inget så vinner man inte, ta din styrka innefrån och våga du har redan gjort det 1 gång!



Glöm inte bort att vi står bakom dig i nöd och lust heter det inte så? ;)

2009-09-17 @ 09:18:24
Postat av: Sanna

Gillar kommentaren från Lutt. Jag menar, vad säger min tatuering, vad heter min blogg??

Risk leads to Greatness!

2009-09-19 @ 02:39:05
URL: http://sannabromander.webblogg.se/
Postat av: Malin

Och om du raknar mina dagar ar det nog narmare 57 dagar kvar tills jag landar. ;)

Korkort - de finns tid !

Livet - Kor hart och angra inget ! :)



Miss u babe ! <3

2009-09-20 @ 01:13:41
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0