Tisdag 20 oktober

Var nu tvungen att kolla efter. För någon vecka sedan hade jag helt blandat ihop dagarna. Helt sjukt men jag lyckades!.
Grattis marie  och rebbe.. ¨

Har käkat med syrran.. Gott var det.. Och så fick jag målade naglar. Nu vart dom lila super fina..
en sväng i centrum med marie. Ja min dag.. En bra dag.. igår natt fick jag mitt vanliga städ infall..Som oftast sker på nätterna av någon anledning...Fråga min mor.. Hur många gånnger någon av dom kom in och skulle få upp mig på morgonen och allt var flyttat på.. inget ovanligt inte.

Borde aftonbladet vara en nyhets tidning? Vad står först på löpet? en kvinna trodde hon var häst.. Hon hade hamnat i psykos.. Kom igen... Något mer kul borde väl ha hänt.. jo men vänta nu här.. Jag hitta det. Laila bagge och nicklas ska gifta sig.. Jaha och det klassas som viktiga nyheter. Det är fint att dom ska gifta sig med ge upp nu.

nej nu ska tvätten hängas den gör ju inte det själv.. Terpi arbete kan man se det som. Det är lugnade.. Vilket är skönt i sig. Behöver ju bara hänga tvätt för att finna lunget inga tabletter.=)

 

 mitt nya liv.. EN bok=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova använda komma och punkt lite oftare. Det blir ganska ofta rätt osammanhängande när du skriver.

2009-10-21 @ 18:36:45
Postat av: Angie

Ja körde med Bjorn, han den norska killen. haha.. Ne, men han e bra.. :D

Känns det nervöst?

2009-10-22 @ 08:45:13
URL: http://angeeliqa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är du anonym???

2009-10-22 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0