sent sent sent

men jag kan vara vaken..Imorgon ska jag städa.. Det ser ut som någon lekt sju svåra år här.. Och det är fint sagt.. Men har man inte tid har man inte... Så en tvätt in i morgon första sak att göra.
Nu har jag som vanligt inget att säga.. Så nu blir det lite utfyllnad...
På söndag händer det eller så händer det inte. AIK!
Jag har haft måna kul dagar på jobbet nu.. Men nu lite rast vila. Sen igen...Jag tycker det är så kul!=)
Imorgon har jag ny varm jacka! Den varmaste dom hade I affären enligt han som jobbade där.. Så fryser jag nu är det super konstigt... Är på jakt efter riktigt tjocka leggings men som ändå inte är underställ a500 kr.. Vart hittar man det?...Hjälp en människa i nöd..

Nej nu tog det slut i skallen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0