Lördag 3 oktober 2009

Ett höst mys väder. Som gör att jag bara vill ligga innne med mysis byxor. en film och dona lite här hemma heeela långa dagen. Idag gick jag ner och lämnade in alla mina skor. Skomakaren vart inte glad när han såg hur dom såg ut... Jag misshandlad mina skor. Jag försökte som alltid skämta lite för att lätta på stämningen. Men den gubben gick inte han var sur.. Så nu blir ja 500 fattigare. Men jag hoppas på att se ett bra jobb gjort. Så blir jag glad.provade vinter jacka idag... Vet inte alls vilken jag ska välja...Det är livets stora fråga just nu..

Sen vi vart i väg och handlat skölj medel nu ska ja bara känna orken komma till mig så jag kan dra igång en maskin...Men det kommer nog.. Man behöver inte stressa sig igenom hela livet. vilket vi människor är ganska bra på allt ska gå så snabbt det bara går. Hällst så snabbt så vi inte hänger med själva, Frågan är ven som skapade denna hysteri. Eller om detta bara var något som blev till av sig själv...Inte konstigt att många människor mister sina liv tidigt. Livet innehåller aldeles för få stunder av att bara känna att man njuter av livet.

Jag är så trött så jag vet nog inte längre vad jag heter. Men inte sova nu...

Hittade källarn idag.. Efter två månader av letande. Tack.. Det var så att jag träffade henne vi köpte av igår på jobbet. Då hon var på middag med sitt jobb. Så vi pratade lite så beträttade hon vart jag hitta källarn. Hon är så super trevlig....

Nej nu halv sova vidare i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0