Kallt brr

Det springer isbjörnar över golven här.. Grymt kallt..Alla ljus som går att tända är tända.. Får väl hoppas på att det göra lite skillnad eftersom inte elementen gör det!!
Synd att inte tvätten tvättar hänger sig själv..
Ska snart packa ihop mig och gå till bussen.. Smyckes kväll hos syrran i hennes butik.  Kan jag snälla klara det där körkortet så slipper jag bussen.. Sen kanske det är någon som vill donera en bil till mig? Någon?

Vakna inse du har inte en tjans.Aldrig..Ge upp det är lönlöst!


Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: Dashu

Hector har du isbjörnar? :o dela med dig =( det verkar mysigt =)



jag har ingen bil att skänka tyvärr, men inte ett "pappa betalar"-moment efter att du skaffat bil då? ;)

2009-11-03 @ 01:16:46
URL: http://www.meterobloggen.se/dashu1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0