=)

Här igen.. Inte så mycket tid över till att sitta här i helgen.. Men nu får jag ge det ett försök. Har tagit det lungt mina lediga dagar. Skönt har det vartit.. Har klippt mig men bara lite. Erica va tuffast som klippte av allt.. Men riktigt så mycket vågar jag inte klippa av..
I helgen har jag varit på alla kyrkogårdar som går att va på i stockholm.. Ett kusligt äventyr som slutade i att vi ivilket fall inte hittade den vi letade efter. Så då var det bara åka vidare till nästa.. Ett annourlunda sätt att umgås på. Efter det åkte vi hem och kollade på idol och myste.. Kanske ska säga att det var med sanna.. Tack sanna!

Snart kommer du hem malin..OM 16 dagar.. Känns som en hel evighet.. Men om jag tänker att du vart borta i ett år är det inte lika farligt.. Saknar dig som tusan nu...Nästa gång du åker åk till norge eller nått så det är rimmligt att kunna komma och hälsa på! Inte DC...haha=)

kom hit igen!


en av dom få bilder som jag är ren på. Några  timmarsenare var man in dränkt i öl och skumpa. Men kul det var det fasiken.. Ser sjukt sammanbiten ut med...

Kommentarer
Postat av: Malin

Alskade van, aah snart ar jag hemma. :) 15 dagar kvar och sen star jag pa Arlanda. Mina tva nasta aventyr ar redan inbokade, forst blir det en solsemester i Thailand i Februari, och sen drar jag till Magaluf for att ga en bartenderutbildning. :)

sa dar har du ! :) Love you, ses snart <3

2009-11-02 @ 14:09:58
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0