Torsdag

Och ännu endag på arbetsförmedlingen. Härligt det hoppas allt löser sig snart med detta. Det börjar gå mig på nerverna.Riktigt ordentligt.
Snart helg=) Får se vad som händer men ja tror jag vet. Imorogn troligtvis mia och  barnenshus. Självklart lille Kevin med isåfall.
Sen lördag ska jag hem till C & D på middag.=)
Och på söndag ska vi till sanna och Björn.
WoooHoo
VIlken toppen toppen toppen helg....
Typisk att min tum nagel gick av idag.. Inte kul. När väl alla va i sin ordning. Men så bra skulle det inte förbli.Rackarns bättre lycka nästa gång.=)
Idag har jag städat köket ordentligt med och toan. PÅ ställen i köket där man knappt hade kollat efter smutsen..Så de såg säker lagom kul ut att gå förbi utan för när ja står på disk bänken och städar vid taket..
Men nu ska jag ut och vandra,,,,

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0