Söndag

Jupp idag har jag sovit ut efter gårdagen. Skönt var det.. Dessutom har jag skaffat msn åt mamma får se hur de går. Om hon fattar hur man ska göra. Men det tror jag hejja mamma!
Så veckan då..
På tisdag är det möte med arbetsförmedlingen.. Igen det är min bästa sysselsättning..nooooooooot. Men det behövs..
Vänta på att  Y ringer hoppas hon gör det!=)
Väsbyhem kommer och ska göra någon undersökning eller vad det nu handlade om. Det gäller då att va vaken och att jag ska samla ihop den driva med kläder som ligger brevid sängen. VId senare tillfälle...hmmpf..
Dessutom väntar ja med späning..På ett mess från maddis.. Det rycktas om att det är en bebis på väg...=) heheh..
ska lägga in lite bilder....Nedan....funkade inte typiskt.

Jaja en annan dag tid och plats...
Ha det  bra.. puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag undrar oxå över HUR ska det gå?? för mig att lära mig MSN .. Du får väl lägga upp mig som kontakt så jag har någon att chatta med ...

Kram/Mamma

2009-03-24 @ 08:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0