klart

Ja nu är städningen klar=)...Det bev riktigt bra faktiskt=)..
Nu kan man ha folk hemma utan att det ska kännas en gnutta vidrigt. Med all smuts. Det är ju bra det.
Sitter och funderar på att det faktiskt inte är speciellt långtid innan det är sommar igen.Woho=)..
Vilket leder en osökt in på kläder i massor. Ja jag vet att ja borde slänga halva min garnderob om jag överhuvudtaget ska få in nått mer. Men man kan ju få titta.
Funderar på en skin jacka. Vilket ja gjort väldigt väldigt länge nu. Ska nog prova den som hänger i garderoben..=)
Funderar på de där presentkortet jag fick med. tatuering eller piercing är den bra fråga...

Nej nu ska ja hänga tvätten...
Trevlig fredag kväll alla..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0