Ny vecka nya mål

Kan inte på stå att denna vecka är full av nya mål direkt. Tar veckan som den kommer. Så får det bli. Midsommar blev super kul. Riktigt trevligt och mycket festande långt in på morgon kvisten.. Först vart det några stycken hemma hos t. tror vi var runt 10 stycken om inte mer. Grillade pratade dansade. Allt de som hör till. Super kul. Skitade dock ner min klänning de första jag gjorde. Jag kände mig som ofta manad att ta tag i maten. Sprag runt i förkläde men det är snyggt det med?! kanske inte. men men. sen efter det drog vi vidare inte alla men vi va tre stycken. Till c ute i skogen. Där va de fest som tusan. Stört mycket folk kändes det som. Vi åkte traktor med flak där björn bjöd in till sång. Ingen annan var sen att hänga på. National sången vill jag minnas. Vi badade i vilket fall inte jag men nästan alla andra. =) De va en kul åk tur. Hoppade lite studsmatta.. Hade det allmänt kul. Det var en mycket lyckad dag=)...



Lördagen vaknade jag inte alls bakis som jag kunde känna dagen innan att jag skulle göra.=).. Men då gjorde jag inte alls mycket den dagen. Vi va och käkade. igår vart det åka runt lite med j och r. Han och hans skämt. kul är dom allt.
Nu håller jag på att städa det märks inte men så är det i vilket fall han med toan och köket. tre rum kvar om man räknar hallen och jag får säga att det får man nog göra i detta fallet. Det ser ut som vi haft 2 världskriget här hemma. Oklart vem som van dock. Eller om det är så att det inte är slut än.. Jag tor på mig. Jag är en jävel på att plocka fram men inte undan.

Återkommer senare puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0