Här igen=)

japp så är det. Idag har det varit ekebo. badade faktiskt så nöjd över min insats!...Lite färg fick vi nog med..
Sedan har jag träffat sanna=).Mycket trevligt prat..Det kommer snart bli att vi ses oftare igen=) Inte långt kvar till ni kommer på min sida av stan igen=)....

Nu har jag ätit middag.. Letar runt efter nycklarna till skåpet på jobbet.. Glömde var jag la dom sist.. Vill säga att jag höll på dö..Det är inte första gånngen detta händer och är det inte nycklarna är det ofta namn skylten. Vissa dagar har jag fått heta inget alls. Men det funkar det med...
Å dom som vet hur min garderob ser ut vet hur det känns när jag ska börja rota efter ett par små skåps nycklar i röran... Det skulle passa med en skyllt på dörrn istil med ( ursäkta röran vi bygger om) ..


Nu lite bilder från göteborgs trippen...

Här har vi bara kommit till malin.. =)


På god väg... kul kan man ha i en bil...det har vi nog lärt oss efter denna resa..


Snart vid målet...


Det finns faktiskt en rolig grejj med denna buss. Det står grön på bussen men den är blå...


han som tog korten sa nått sjukt kul.. Glömt det nu men de kalas kul..

=)
mer kort  en annan dag=)

Kommentarer
Postat av: Lutt

Mjölkprodukt! :D

2009-07-17 @ 11:08:02
Postat av: Sanna

Tack för igår! <3

2009-07-17 @ 15:21:42
URL: http://sannabromander.webblogg.se/
Postat av: jossän

mysigt kort. :)

2009-07-31 @ 15:47:21
URL: http://twitter.com/Gynnerstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0