Tisdag

Hej hopp resten av det uttrycket tänker ja inte skriva ner...

Idag har ja arbetat. Kände mig som en zombi. Hela tiden. Men de gick bra hyffsat lungt. Fredag är de dax igen. När ja satt och käkade lunch slog det mig. Pratar alla bara jobb hela tiden? Finns där inget mer man kan prata om en jobb. Även om ja trivs utomordetnligt bra på scandic. Men ändå.=) Satt med hela städ och jag=) hehe

Saknar fortfarande min och carrolutts bra vecka i Egypten... Det var så skojjsigt..

Kollade på idrottsgalan. Delen med Björn och Robert var ju jätte skojj.
 Tycker det är lite synd att Sanna inte fick något pris alls. Även fast de gick som de gick i OS . Även dom bästa kan göra fel. Just de som gick fel där va jäkligt synd. Men hon satte ju faktiskt ett världsrekord på 60 innomhus senare.  Ska inte den prestationen uppskattas? Även om charlotte kalla tog skid värden med storm värkligen. Hon är en sån jäkla talang. Fantastiskt ryser lite varige gång man ser henne i den backen när hon gick om den andra tjejjen. Då har man krafter kvar.
Även hon 14 åringen som simmar tappat namnet nu. Men inte helt fel att fira sin 15 års dag på os.
Dessutom presterade hon bra.
Sen att Zlatan hamnade så långt ner i Jerring pris listan är ett under. Jag trodde alla svenskar älskade honnom har jag fel i det?

Min kära mor har två nya i familjen. Ja två missekissar. En tito och en s något ja har glömt. Förlåt mor inte lätt att vara en jag hela tiden. Man kan inte komma ihåg allt. Men du får gärna komentera in namnet så ja kan lägga till det.=)

I helgen ska vi hem till Sanna och Björn. Hoppas det blir av. =)

Här kommer lite bilder rensade ur mobilen på bilder. Praktiskt.


Julbaket. Kaos. Det flög lite bulldeg överallt. Inte berodde det på mig inte..Host


Siri Det slog mig det var så tussan hette. Hon är jäkligt söt.
Kan säga att de inte var de lättaste av mål att få med tito på bild men har är gustav katt.


Förra årets jul mms=)



Haha nyår



Arlanda runt halv 7



Inte helt fell att blicka upp till♥




En aftonbön skulle sitta på sin plats.






 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hörru .. Sannas världsrekord sattes FÖRE OS, 10/2 2008 i Karlsruhe (Tyskland).

Tito är snart redo att vara fotomodell .. nu kommer han fram och "pratar" .

Mamma

2009-01-21 @ 11:19:04
Postat av: Mamma

Jag har en kommentar till ..Det är OK att Kalla vann priset, synd bara att den hon "flög" förbi Virpi Kuitonen enligt min uppfattning INTE ska vara med alls .. En gång dopad ALLTID dopad....

MAMMA

2009-01-21 @ 11:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0