Nu!

nu ni....
Kommer någon ihåg trazan å banarne.
Hahhah
Balla Trazan Apanson

Eller trollmors vagg sång. Mamma kommer du ihåg den?
Måste du göra. Den sjöng mor hon....När ja sku sova när ja va lite..
Vad var namnet på den andra du sjöng? Den där med...äsch då ja kommer inte ihåg rikigt.Va de inte nått med tamburen?

E du vaken lars. Har du tvättat händerna har du tvättat händerna...E du vaken lars ...
Ja e vaken mor. Ja har tvättat händerna. Ja e vaken mor men ja glömmde tänderna ... Men ja glömde tänderna....
haha

ahahah lyssnar på magnus och brasse. Jag tar fiol lektioner... Hittar den inte så ja  kan lägga till den..
hahaha

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tamburen ??? kommer jag inte ihåg ... men något om en krokodil som åkte bil ... "Trollmor" minns jag och "sudda sudda" .. "Sudda Sudda" kan det vara .. vill minnas att "mamma städade trappa och tambur och när kvällen kom var mamma sur" (eller något sådat); är det den Du menar ????

2009-01-27 @ 09:44:55
Postat av: Jag

nej så kommer ja inte ihåg men om du sjunger den så kanske...hahhahahahah:D

2009-01-27 @ 13:00:03
Postat av: Mamma

Har slutat sjunga på uppmaning av min familj ...

MAMMA

2009-01-27 @ 13:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0