Nostalig nästan om de hunnit bli det ?!

sitter och kollar i student mössan alla som skrivit. Å vad jag älskade den dagen. Saknar den tiden allt var så lätt.

Förlåt allla som försökt höra av sig till mig de senaste dagarna utan större fram gång. Upptäckte att de va massor som frågade om resan på msn men då låg ja redan sovandes framför tvn å glömmt logga ut. Men de va den bästa resan så nu vet ni det=)
Pluss att ja dragit ut en tand hos tandläkaren dagen innan spenderade jag vättskrämt över vad som skulle komma att ske. Grinandes av å till. Ja har aldrig gjort mig illa eller nått sånt förut. Så ja är fortfarade väldigt rädd för att de ska göra så jäkla ont. MEn det gick bra. Men aj så ont ja har fortfarande. All tack till Gudrun min tandläkare. Hon är mycket duktig.
Men nu ska ja försöka svara igen=) ja lovar. Så ring som dårar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0