Tisdag =)

Semel dagen här igen. Gott men tur att det bara är en dag om året. Ändå gången det inte känns konstigt att smälla i sig grädde så där. Mummsigt just idag=)
Införskaffade en winer semla undra om de kan vara gott. Det återstår att se.


Men nog har väll det viktigaste av allt hänt indag?! Inte sant?
Snart blir de kungligt bröllop av. En miljard investering tydligen.. Tur att de är brudens far som betalar bröllopet...
Victoria ska få sin Daniel. Nog är de väll fint. Ja nu är dom ju endast förlovade än men bröllopet håller väl redan på att smidas planer inför kan jag ana..
'

Träffat carrolutt idag.. Även tillbringat tid på arbetsförmedlingen. Så det äntligen är gjort.jag är nöjd.Sen har jag jagat jobb.Hyffsat bra gick det. Så vi får se om det blir nått av det någon gång. Det visar sig. Jag trivs på mina tre jobb som tusan. Men frågan är om det är hållbart i längden.?! Jag skulle aldrig i välden byta ut ett av dom. Man kna inte ha ett bättre jobb eller arbets kamrater eller chefer än det finns där.<3
Sen mötte jag maddisen och Adam.. länge sedan man såg Adam. Så vi kollade lite..Sen handlade vi och skildes åt.



Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are.
I had to find you, tell you I need you,
Tell you I set you apart.

Tell me your secrets and ask me your questions,
Oh lets go back to the start.
Running in circles, Comin' in tails
Heads on a science apart.

Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.


Natti natt världen.,.
Det är ju trots allt en ny stundande dag imorgon med..Det återstår att se vad den har att bjuda på..

Kommentarer
Postat av: jossän

Hej älsklingen. :D SNart blir jag 20, jag hopppas du kommer på min 20års fest den 14 mars? Och om du hade lust att införskaffa dig en biljett till studentskivan. (;

Tänkte kolla om vi skulle träffas snart och mysa lite, ta en fika. :D

2009-02-25 @ 14:24:46
URL: http://josefine.gynnerstedt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0