Helg...

Ja nu är det helg igen ska snart be ge mig för att möta Carro..Igår skulle jag ha vart med några vänner blev dock inte så... Så ja slappade framför tvn istället..Sen när ja tröttnade på det så ringde ja mamma vid 12 å hon va vaken så vi pratade i ungefär en timme..Ena katt rackaren hade ramlat ner mellan skafferiet och väggen. För henne hos mamma går skafferiet går inte ut ända till väggen så där emällan är de bara en trä skiva som är ingensatt. Men hål där mittemellan.. Men hon tog sig upp missen...
Så fint de är att vakna nu till solen man blir på bättre humör redan där.Toppen fint värkligen=)...
Men nu ska ja ta och klä på mig och röra på mig..
Hörs ikväll


ett tvätt äkta frans jäger..Mamma förstår..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0