hejsan hoppsan lillebor.

det är nu lördag helgen har redan börjat=)
Gårdagen spenderades på jobbet nästan hela dagen så när som på två timmar. Från halv 6 på morgonen till kl 9 på  kvällen. Men de var jätte kul=) Ja har jätte kul på mitt jobb=)
Men en fråga fick jag. Det är nämnligen så att vissa där har diskuterat en sak. Så nu frågar ja er som läser detta. Ser jag inte svensk ut? Har fått den frågan många gånnger tidigare med. Men absolut inget jag själv tänkt på.

Ikväll är det melodifestivalen.=) Emilia är med. Henne har man nästan inte hört sen ja et itne hur länge.
Marie Serneholt med. =) Men bästa måste ju va Shirley:D Den ska ja titta på kl 8 på ettan=)
Men i andra deltvälingen är ju H.E.A.T med dom är ju från väsby.




Kommentarer
Postat av: Dashu

eftersom jag läste så ska jag svara ;P jo hector jag tycker du ser svensk ut ^^ kan inte komma på ett annat land iallafall =)

2009-02-08 @ 00:45:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Dashu1
Postat av: jossän

Guu vilken söt bild beccis. :D

2009-02-10 @ 11:02:09
URL: http://josefine.gynnerstedt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0