här igen!

längesedan nu. Har svårt att komma på vad ja ska skriva om. =)

Imorgon ska ja jobba med Marie på hennes jobb igen=) Kommer bli kul=) Det är en liten fin restaurang i solna. Men den är super!.=)
Helgen hände inte mycket. Fredag jobbade jag med Marie. Lördag var det att åka och handla.. För att sedan gå på middag ericas hej då middag. Nu har hon åkt. Ses om ett år då....


Sömnlösa nätter. Upptagas ständigt. Det är ett återkommade problem. Det tycks inte vela sluta även om ja inte vilar på dagarna. Blir nästan värre om jag inte vilar. Undra vad det är. Hur trött jag än är så det bara inte går vägen. Funderar på nätterna vad ja borde göra dagen efter kanske är det det som håller mig vaken. Det är  väldigt oklart!
Varige gång jag funderar på att ta tag i det så funderar jag. Och kommer alltid framtill att nej de går över.

Livet går vidare...=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0