Ingen byggare bob

Gårdagen spenaderades på ikea.. När jag sedan skulle vara duktig och skruva ihop allt själv gick det åt skogen. Blev inte rakt dirket...Hahhaha Men men jag gjorde ett bra försök..Va sjukt trött igår efter galan.
Vilken den var helt bäst... Allt gick nästan som de skulle... Och lite nytt gjorde det till mer av en utmaming. Men det fixade vi med... Jocke gjorde ett super jobb att hjälpa mig. Tack!
Nu ska jag försöka vara duktig igen. Nu är det sängen som ska upp på ben .. Hopppas det går bra=)...
Skönt att få sova i en säng inatt.. Toppen skönt...
Sen ska jag handla lite spik så man kan sätta upp några tavlor...
Tvättade min första maskin i nya lägenheten igår.. Hade ju helt glömt. Att inte väsnas efter tio är inte samma grejj här som i hyres... När jag kom på det blev jag glad=)...Å mina vita skor blev vita igen.. Hur bra var inte det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

NU FÅR DU KOMMA HEM!

Saknar!!!

2009-08-12 @ 17:56:01
URL: http://sannabromander.webblogg.se/
Postat av: Malin

Men vart har du flyttat? :O

haha tro mej man ska inte väsnas även om man bor i bostadsrätt eller så e det bara mina grannar som e lite kinkiga ;)

2009-08-14 @ 17:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0