Tänk efter...

Läste några sidor i tidningen igår när jag kom hem. och snälla! Detta tjat om att människor itne har rätt att vistas ute på sina balkonger för att röka. En grymt grinig människa. Tycker det är brist på respekt och att människor ska röka inne så alla andra silipper lukten. Men griniga tant. Va fan det är som att säga åt någon att inte ta på en parfym och gå ut. Den kanske inte heller luktar gott. Dessutom är det massa annat som luktar både bra och dåligt på våren...
Det andra som störde mig otroligt mycket. Det är detta ständiga gnäll om flyg banan. Ja dom gjorde en ny flyg bana med in flyg över väsby just. Men arlanda har legat där det har legat i hur många år. Och vi går ju frammåt i utvecklingen .Det vill säga mer som tar sig fram i flyg trafiken. Det är idioti. Flytta i från väsby och tänk så mycket yta ni har att välja på.. Ett helt land om ni inte vill fly landet med. Men är det så mycket att gråta över. Finns det inte folk som har det värre? Nej klart inte så nu ska vi stämma LFV. SLUTA... För fan? Dom måste väll kunna jobba dom med. Flytta och sluta gnäll!
Som jag sa finns det inte folk som har det värre?
Se hela bilden 


eller hade ni ganske velat springa i från dom fallande bomberna? Eller inte ha eran mat på borden varge dag och svälta? Eller inte haft rent vatten på mils avstånd att hämta? Eller risk att trampa på en mina när du är ute på din söndags promenad?
Det finns så många andra som har det värre. Tänk efter. Innan ni blir så jävla löjliga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0